Wij zijn een geweldige judo familie die respect en discipline als essentiƫle waarden hoog in het vaandel draagt. Bij ons staat het werken aan zelfvertrouwen en zelfbeheersing centraal. Daarnaast streven we naar een algemene lichamelijke ontwikkeling, waarin we zowel fysiek als mentaal groeien. In onze judoclub garanderen we niet alleen serieuze trainingen, maar ook spel en plezier in een uitdagende omgeving. We geloven dat judo niet alleen draait om technieken en inzet, maar ook om genieten van de sport en het vormen van sterke onderlinge banden. Onze club staat open voor iedereen, ongeacht leeftijd of niveau. Samen werken we aan het bereiken van persoonlijke doelen en het overwinnen van uitdagingen. Bij ons ben je onderdeel van een hechte judo familie waarin iedereen elkaar steunt en aanmoedigt. Dus, als jij op zoek bent naar een sportieve en gezellige omgeving waar respect, discipline en plezier centraal staan, dan ben je bij ons aan het juiste adres. Sluit je aan bij onze judo familie en ontdek de kracht van judo!

Wil je graag lid worden van onze toffe club?

Iedereen is welkom vanaf 5 jaar.
Indien je voorheen nog geen judo hebt beoefend, heb je recht op
4 gratis proeflessen.

Je vult enkel de nodige documenten in voor de verzekering.

Jeugd Judo Fonds